środa, 20 marca 2013

20# Imaginy z gifami

Wow! Aż tyle wyświetleń?!?!? Dziękuję ;D Jeeeju. Cieszę się,żę wam się podoba. ;3


1. Ty: Kto pierwszy ten dostanie ode mnie buziaka... w usta!
Niall: Nara frajerzy!


2. Ty: Ahh. Dzisiejszy dzień był do dupy.
Harry:
Ty: HARRY! Ale nie prosiłam cię,żebyś mnie zabijał! *-*


3. *Zayn, kiedy dowiedział się,że zerwałaś ze swoim chłopakiem*


4. Liam: Aaaa! Harry, ratuj. Oni mnie straszą łyżkami.
Harry: Spokojnie. u mnie jesteś bezpieczny.


5. Ty: Harry. Muszę na 2 tygodnie wyjechać do Polski.
Harry:


6. Harry: Liam, pobawisz się ze mną?
Liam: Hmmm. Niech pomyślę... Nie.


7. *Chłopcy podsłuchali twoją rozmowę z jakimś chłopakiem*
Liam&Harry&Zayn: Dobra (T.I)! Tłumacz się!


8. Ty: Niall, pomógłbyś mi poszukać kolczyka?
Niall:
Ty:


9. Reporter: Powiedzcie kto w zespole uwielbia jedzenie bardziej niż Niall?
Harry:


10.  Zayn: (T.I) nie jest w twoim typie.
Louis: Kevin!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz