piątek, 31 stycznia 2014

43# Imaginy z Gifami

Hejeczkaaa. 28 Styczeń 2013r. Dla innych to zwykła data,dla mnie i moich czytelników czyli Was całkiem ważna bo tego dnia powstał ten oto blog :) Przepraszam,że dzisiaj piszę,ale byłam u babci i nie miałam neta. Nie wierzę,że to już rok. Tak szybko minęło. A tu proszę. I wgl dziękuję Wam,że odwiedzacie tego bloga, czytacie i że się podoba. Kocham Was ahaha :) / Mrs. Horan

1.(Głosowanie)  Ktoś: Wgl jak Harry może się z tobą spotykać? Jesteś przydka,gruba i jakaś głupia.
Ty: *śmiech*
Ktoś: Z czego rżysz?
Ty: Bo będę mogła zobaczyć jak mój chłopak ci wpierdala.
Ktoś: *odwraca się*
Harry:


2. Louis: Dobra do kolejnego teledysku musimy wymyślić znowu jakiś taniec. Jakieś pomysły?
Zayn: Nie.
Harry: Brak.
Liam: *kręci głową*
Niall: Ja mam ! [T.I] mnie tego nauczyła. *pokazuje*


3. Niall: Zayn,kolejne samojebki? Robisz ich 23892392 codziennie. A dzisiaj z tego co wiem już robiłeś.
Zayn: No tak ale nie wyszły dobrze,a przed chwilą [T.I] mnie poprosiła,więc wiesz.


4. *Wracasz do domu. Czeka tam zły Liam*
Liam: Gdzie ty byłaś? Z kim? Zacząłem się martwić! Wiesz która godzina? Mów wszystko!
Ty: Ale Liam..
Liam: Nie ma żadnego ale
Ty: Po pierwsze to niespodzianka,po drugie sama,po trzecie jest 15!
Liam" Mów gdzie byłaś.
Ty: Chciałam ci zrobić niespodziankę i byłam kupić ci kolejnego żółwia..
Liam: A...to nie było sprawy.


5. (Głosowanie)  Ty: No hej Harry. *usiadłaś obok niego na kanapie po powrocie do domu*
Harry: He-hej.
Ty: Kochasz mnie tak?
Harry: No tak.
Ty: Więc chyba nie chcesz,żebym się złościła tak?
Harry: Mhm.
Ty: No ale niestety nie wykonałeś tego o co cię prosiłam *wstałaś i zaczęłaś krzyczeć* PAtrz jaki tu syf! Miałeś posprzątać i rozwieścić pranie! Ugh!! Wgl co ty sobie myślisz?!?!?! Dzisiaj śpisz na kanapie.
Harry:

4 komentarze:

  1. Świetne :) Szalenie się ucieszyłam, gdy zobaczyłam, że dodałaś imaginy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Nominowałam Cię do Liebsten Awards. Szczegóły: http://appearances-are-deceptive-victoria.blogspot.com/2014/01/liebsten-awards.html Będzie mi miło, jeśli odpowiesz na pytania ;)

      Usuń
  2. Świetne imaginy :) Ciesze że dodałaś nowe <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam http://onedirection-myownvariantofheroin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń