wtorek, 17 września 2013

39# Imaginy z gifami - post specjalny ^^

Joooł. Jak widzicie jest to post specjalny. Czemu specjalny? To jest prezent dla mojej BFF z TT,która ma dzisiaj urodziny :))) KC Karolcia <3
P.S: K- Karolina/ Mrs. Horan


1. K: Harry, zapomniałeś o czymś.
Harry: O czy....Wszystkiego najlepszego.




2. Zayn: Co ci?
Harry: Denerwuje się, nw jak mam poprosić Karoline o ręke i czy się zgodzi.




3. K: Kurwa Hazz zjadłeś moje śniadanie! Nie daruję ci tego.
Harry:




4. *Karolina, odwracasz się,a z tyłu stoi Hazz*
H:




5. K: Jak ci idzie skarbie?
H:




6. *Idzie Harry,a wasze dzieci rzucają piłkami*




7. *Harry pomaga waszym dzieciom odrabiać lekcje i od jakiegoś czasu dzieci wymondrzają się i poprawiają tate jak coś źle powie*
Harry:




8. K: Harry pasta się skończyła..
H:
K:




9. *Hazz odchodzi od automatu, chciał odejść,ale zauważył Cię*
Harry: woow


+ Geo <3


10. *Wchodzisz do pokoju i co widzisz?*
George: Wszystkiego najlepszego skarbie!








video+
FILMIK :DD Hehe tylko mam brzydki głos i wgl. jestem brzydka i jeżeli filmik będzie odwrócony to sorry :<





poniedziałek, 2 września 2013

38# Imaginy z gifami


Hej <3 Przepraszam,że długo nic nie dodałam,ale nie miałam jak. Ughhh rok szkolny już się zaczął -,- Te 2 miesiące tak szybko minęly :c No,ale cuż... Teraz też będę rzadziej dodawać imaginy ponieważ szkoła, obowiązki... rozumiecie? Mam nadzieję,że imaginy się spodobają i przepraszam za błędy. Liczę też na komentarze c; No to może już więcej nie będe pisać nic tylko jeszcze jedno: Miłego czytania :) / Mrs. Horan








1. *Dzwonisz do Lou w kinie*
Ty: Gdzie ty jesteś? Film się zaraz zacznie!!!!!
Louis: Spoko już jadę.
Ty: Jedzie...
*i nagle*
2. *Niall śpiewa*
Niall: ... And all youre little... o jedzenie
3. Harry: (T.I), (T.I) patrz!! Jestem kotem!
Ty: O.o -,-
4. Ty: Louis! Niechcący przejechałam gołębia. Nie zauważyłam go!
Louis:
5. *Prezenter pokazuje coś ochydnego*
Harry: cooooo?!??!!?!
Niall: *w myślach* ciekawe co (T.I) zrobiła mi na obiad.
6. Ty: Niall co ty odstawiasz? Idziemy.
Niall: Nie.
Ty: Wgl. czemu chcesz tu zostać?
Niall: Bo mają pyszne jedzenie.
7.  Louis: *w myślach* o lol ona ma lepszy tyłek niż mój.
8. Liam: Chodź (T.I) nauczę cię nowego tańca.
Ty: Ok.
Liam: Patrz i powtarzaj
Ty: Liam.......,aleee ja to znam.
9. *przenter o powiada kawał*
Zayn: *bije brawo* *w myślach* nie no świetny kawał. Aż posikałem się ze śmiechu. Uhuuu.
10. *Ty wchodzisz do domu*
Harry:
Ty: O.O




11. Ty: Woooow. Louis, umiesz grać na perkusji? Podziwiam osoby,które grają na tym instrumencie,bo normalnie nie rozumiem jak one to robią. Zagrasz coś?
Louis: