poniedziałek, 5 sierpnia 2013

#37 Imaginy z gifami - post urodzinowy c:

Heej. Post urodzinowy dlatego,że dziś są moje urodziny,ale to ja wam dam taki prezent c: Tak,więc miłego czytania c: Kocham was <3 / Mrs. Horan

1. Kupiłaś sobie czerwoną farbę do włosów, pomalowałaś i miałaś to tak zostawić na 30 min. Niestety zasnęłaś i kolor zmienił się na zielony (xD)
Ty: AAAAAAAAAAAAAAAAA !
Louis: ...
Ty: Dobra Louis, tylko nic nie mów.
Louis:


2. *Jesteś z Lou na wyjeździe.
Ty: Lou! Bożę Święty kazałam ci się spakować i co? Kurde ja do domu po twoje rzeczy wracać nie będę.
Louis:


3. Ty: Coś ty się tak odstawił? Do lasu przecież jedziemy.
Louis: Będę twoim ochroniarzem.
Ty: A przed czym ty mnie kurde będziesz chronić? Przed komarami?
Louis: Tak.



4. Wywiad. Louis jest strasznie znudzony.
Reporter: Zaprosiliśmy do nas (T.I).
Louis: (T.I) ?


5. Ty: Louis dzisiaj ty wynosisz śmieci, zmywasz, sprzątasz i gotujesz!
Louis:
Ty: Boże z kim ja żyję.


6. Ty: Nienawidzę The Wanted.
Louis:


7. Ty:  Jaki Niall ma tyłek *.*
Louis: Serio ??



8. Twoja rozmowa z jakimś facetem.
Ty: ...no dobra to do jutra. Papa.
Louis:


9.  Rozmawiasz z Lou przez Skype'a. Harry jest w drugim pokoju i chce ci zrobić kawał przez telefon, ty odbierasz i nagle rozwija się dziwna rozmowa i Lou nagle zaczyna się śmiać.
Louis:
Ty: *przerywasz na chwilę rozmowę* I z czego się tak cieszysz?
Louis: A nie, z niczego.


10. Ty: LOUIS! Znowu zjadłeś mój kawałek ciasta?!?!?
Louis:


11. Są twoje urodziny i Zayn przygotowuje jedną z niespodzianek.


12. Zayn: Umiem czarować.


13. Ty: Zayn kupiłam ci coś!
Zayn: Lusterko? Lusterko? Lusterko?!?!?!?!
Ty: -,- nie idioto, bokserki.
Zayn:


14. Zayn: Hej (T.I).
Harry: Ej no ona jest moja!


15. Ty: Brałeś coś?
Zayn: Nie, katar mnie męczy.


16. Ty: Idź do sklepu, proszę.
Zayn: Nie, ty.


17. Zayn: Umiem karate!
Ty: HAHAHA.
Zayn: No na serio, patrz.


18. Ty: Zayn zostaw ten motor zanim właściciel przyjdzie! Szybko.
Zayn: Wyluzuj.


19. Ty: Nie wiem jak ci to powiedzieć Zayn,aleee pobiłam twoje lusterko.
Zayn:


20. Ty: Noo Zayn uśmiech,bo zdj. robię.
Zayn:


21. Ty: Przepraszam Marcel,ale nie mogę się z tobą umówić. Mam chłopaka.
Marcel:


22. Harry cię podrywa.


23. Ty: AAAAAAAAAAAAAAAAAAA! KXSHUDSFYBNUNGM! JAYMI Z UNION J MI ODPISAŁ NA TWITTERZE! AAAAAAAAAAAAAAAAA
Harry:


24. Ty: Emm Harry co ci?
Harry: Zimno jest c'nie?


25. Liam: Hazz patrz (T.I) przysłała nowe zdjęcia.
Harry:


26. Harry: Idę na randke z (T.I)


27. Ty: Awwww wyglądasz słodko w tej czapce.
Harry:


28. Ty: Hazz widziałeś moje majt... Idiota.
Harry:


29. Reporter: Najpiękniejsza dziewczyna jaką kiedykolwiek widziałeś?
Hazz: (T.I)


30. Louis: Prawda,że ci się (T.I) podoba?
Harry: Cicho, tylko nic jej nie mów.


31. Niall: (T.I) ze mną chodzi, biczys!


32. Ty: Aaaaaaa! Niall! Dlaczego podmieniłeś mi cukier z solą?!?!?!
Niall:


33. Ty: Niall kiedy mam urodziny?
Niall:
Ty: -,-


34. Do makijażystki
Niall: Ej no nasypałaś mi pudru do oka.



35. Niall : Patrz (T.I), teraz mam włosy jak ty.


36. Ty: Zbieraj się, idziemy do Nando's.
Niall:


37. Długo rozmawiasz z Niall'em i Simon się zdenerwował i zmyka Niall'owi okno.


38. 1D: Co ci jest?
Niall: A no,bo stałem trochę dalej od (T.I) i podsłuchiwałem jak rozmawia z przyjaciółką i machnęła tak ręką do tyłu,że mi przywaliła.


39. Ty: Niall, wychodź chcę się wykąpać.
Niall: Beze mnie?


40. Ty: A może byśmy tak...
Niall: ahaaam
Ty: Niall debilu nie o to chodzi (xD)
Niall:...
Ty: Chodziło mi,że może byśmy pizze na obiad zrobili.

41. Ty: Ej gdzie jest Liam?
Liam:


42. Ty: Liaś, pasują mi buty do sukienki?
Liam:


43. Są twoje urodziny, wchodzisz do domu.
Liam: NIESPODZIANKA!!


43. Simon: Mam dla was wiadomość.
Liam: *po cichu* koncert w Polsce, koncert w Polsce, koncert w Polsce.


44. Liam: ... O jeeeju, ciasto się przypala!


45. Liam: No prooszę.
Ty: Nie.
Liam: Ale skarbiee.
Ty: NIEEE!
Liam: Błągaam, kocham cię.
Ty: Ostatni raz mówię nie!
Liam: Plooose.
Ty: No ok, zrobię tą minę zjaranego Zbyszka. *robi minę*
Liam:


46. Ty: Mam prezent dla Ciebiee!
Liam: Proszę nie łyżka jak ostatnio, proszę nie łyżka jak ostatnio


47. Ty: Co robisz?
Liam:


48. Hazz: Rozpiołek (T.I) stanik. Hahahaha
Liam: heh ... zaraz, co?


49. Do waszego dziecka.
Liam: Patrz,a tam leci samolot.


50. Ty: Liam, co to za dziewczyny?
Liaś: Impreza jest!
______________________________________________________
No i o to tym imaginem kończę mój prezent dla was i post urodzinowy c: Papa miłego czytania i dnia c: / Mrs. Horan

6 komentarzy:

  1. genialne ;) kocham ten blog <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację! Zostałaś nominowana do Libster Adwards. Więcej info u mnie:http://theothersidewithharry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne imaginy ♥
    co do 43 iamgina fajnie jakby tak był ona serio ; D haha xd

    Pozdrawiam ; >
    /
    http://wyimaginowany-swiat-grzywczak-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! A! I wszystkiego najlepszego. Wiem, ze to było kilka dni temu, ale teraz przeczytałam :) Zapraszam również do mnie : http://www.dont-make-me-stay-the-night.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, świetne... kładę się ze śmiechu. Kiedy następny post???

    OdpowiedzUsuń
  6. zostałaś nominowana do The Versatile Blogger Award 1,2 więcej na http://lovemeorkill.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń