poniedziałek, 28 stycznia 2013

1# Imaginy z gifami

Mam nadzieję, że się spodobają :)                  
__________________________________________________________________________________

1. Ty: Niall,zrobisz mi kanapkę ? Niall:


2.  Ty: Idziemy na dyskotekę! Harry:  Jestem gotowy.

3. Harry: Lou patrz martwy ptak. Louis:

4. Mama: Niestety nie zdobyłam dla ciebie tego biletu na One Direction. Ty:


5. Ty: Niall weź "poleć" na chwilkę do sklepu. Niall: Już lecę.

6. Ty: Louis wróciłam ze sklepu. Louis:
Ty: Kupiłam też marchewki.  Louis:
.

7. Fanka: Chciałam ci kupić w prezencie twoje ulubione ciastka, ale nie było. Niall:

8. Ktoś: (T.I) jest brzydka.   Louis: Coś ty człowieku powiedział !?!

9.  Harry:  Przestań bo ci wpie**ole.

10.  Harry: Niall, zdjęcie ci robią!   Niall:
___________________________________________________________________________________
Kiedy przeczytacie proszę o komentarz czy fajne czy nie. Proszę. To dla mnie ważne :) Wtedy będę wiedziała czy mama dalej prowadzić tego bloga :) /Mrs. Horan

6 komentarzy:

  1. Więcej LIAMA ! I napisz mi dlaczego on się boi tych łyżek !? :o :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jego mama jak go karmiła jak był mały to powiedziała "leci samolocik" a on sobie wyobraził jak go samolot goni :D
      Niati <3

      Usuń
    2. nie bo czytalam ze on nie wie gdzie wczesniej byly i co ktos z nimi wczesniej robil i dlatego sie ich boi ale niby niewie czemu nie ma tak z widelcami i nozami

      Usuń
  2. <3 Świetne <3 Twoja strona już jest w "moich linkach" na moim blogu <3 Pisz, pisz, pisz ;*

    OdpowiedzUsuń