piątek, 8 marca 2013

17# Imaginy z gifami

1.  *Na koncercie 1D*
     *Ty z widowni*
Ty: Hejj Zayn !
Zayn: Hej!
Ty: AAAAAAA! Zayn mi odmachał!!!!!
Zayn:


2.  Niall: Zayn! Weś przynieś mi chipsa, bo mi się nie chce wstawać!
Zayn:


3. Liam: Umówiłem się na randke z (T.I).
Zayn: Ehheeem.


4. Ty: Zayn!! Co się tu dzieje ?? <kaszle>
Zayn: Nic. Robiłem jajecznicę.


5. Ty: No Harry. Popacz się tu. Robię ci zdjęcie!
Harry:


6. *Liam i Niall są w łazience i nagle ty wchodzisz*
Liam: Lepiej tam nie zaglądaj.


7. Harry:  No hej BEJBE. Patrz jak fajnie pstrykam.


8.  Ty: Nauczycie mnie zajebystego tańca ??
1D: No pewnie.


9. Niall: Chodź Zayn. Nauczę Cię pływać. To się robi tak...


10. *Nie ma jedzenia w lodówce*
Ty: Kochanie! Nie chciałbyś mi czegoś powiedzieć?
Niall:
________________________________________________________________________________
Na  dzisiaj  to  wszystko. / Mrs. Horan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz