sobota, 16 marca 2013

19# Imaginy z gifami

1. Ty: Niall! Zgadnji ile pączków zjadłam?
Niall: Hmmmmm. 2 ??
Ty: Nie! Cztery!


2. *Zayn, kiedy po raz pierwszy puszczasz mu piosenkę "Ona Tańczy Dla Mnie*





3. Ty: Harry. Zrobiłam dzisiaj sałatkę,której jeszcze nigdy nie robiłam.
Harry:
Ty: Lou, a tobie smakuje ?
Louis:


4.  *Louis, kiedy przez przypadek spotka twojego tate na ulicy*


5. Ty: To kto dzisiaj zmywa?
Chłopcy:


6. Niall: No dobra. Kto zjadł moją kanapkę ?
Harry: Nie mam pojęcia.
Niall: HARRY! Jak ty mogłeś ? Przyjacielowi ?!?
Harry: Przepraszam,ale...
Niall: Nie dotykaj mnie!


7. Reporter : *opowiada mega zabawny żart*
Cłopcy się śmieją,a Harry...:


8. Zayn: Gdzie jest mój grzebień ?
Ty: Chodziło ci o ten ??


9. Zayn: Niall, nie wysilaj się. (T.I) i tak jest moja.


10. Ty: Liam! Dzisiaj masz jeść łyżką i pokonać swój strach!
Liam:


11. Louis: Już nie dam rady.
Liam: Poczekaj. Muszę zdjąć tą ulubiona porcelanę (T.I).
Lou: Szybciej!
Li: To trzeba ostrożnie.
Lou: Patrz! Łyżki!
Liam: Gdzi??! Aaaaa.
Liam: Ups!


12. *na lotnisku*
Louis: Witamy w Londynie!


13. Ty: Niall! Twoi rodzice dzisiaj przychodzą! Trzeba posprzątać.
Niall:


14. Ty: Liam. Szybciej. Chłopcy zaraz przyjdą.
Liam:


15. *Oglądasz film i przy okazji myślisz o Niallu*
To połączenie wygląda tak:
___________________________________________________________________________________
Proszę. Komentujcie! ;) / Mrs. Horan

2 komentarze: