niedziela, 21 kwietnia 2013

30# Imaginy z gifami

1. *Lou śpiewa dla ciebie piosenkę*



2. *Dzwonisz do Niall'a na Skaypie, on odbiera,ale nikogo nie widzisz*
Ty: ... emm Niall!?!?
Niall: A kuku!


3. Reporter: Zadzwoń do (T.I) niech przyjedzie to ją poznamy skoro mówisz,że jest taka ładna, urocza, miła i wgl.
Harry: NIE! Ona jest moja i nigdy jej nie poznasz,bo jeszcze będziesz chciał mi ją odbić!


4. Ktoś: (T.I) już wróciła i jest właśnie na lotnisku.
Chłopcy:


5. Ktoś: OMG. (T.I) jest taka brzydka,że ja nie wiem jak Lou może się z nią spotykać. Fuuu.
Lou:



6. Niall: (T.I) idzie.
Harry:


7. Ty: Dzisiaj śpisz na kanapie.
Zayn: Ale co ja zrobiłem?


Przepraszam,że nie było Liama,ale nie miałam na niego pomysłu i nie mam za dużo gifów z nim ;) / Mrs. Horan

5 komentarzy:

  1. Super xd Świetne^^ Kocham twoje imagify :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieje ze jeszcze cos będzie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Znalazłam twojego bloga i pokochałam. Nadrobiłam wszystkie imagify :3 Miałam go w zakładkach i codziennie czytałam. Oby tak dalej :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne!!

    Nominowałam tego bloga do Libster Award :)
    Szczegóły znajdują się tutaj: http://annie1126.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka!
    Razem z Miss Abstraction ♥ nominowałyśmy Cię do Liebster Award.
    http://kiziaigieniaprzedstawiaja.blogspot.com/2013/04/liebster-award_24.html
    Pozdrawiamy! :*

    OdpowiedzUsuń