poniedziałek, 8 kwietnia 2013

28# Imaginy z gifami

1.  Louis: Dobra zostaw, bo (T.I) idzie.
2. *Niall pożyczył twój telefon do wysłania sms-a, bo jego się rozładował.
Niall: Boże co za telefon. Nie to nie telefon, to jakieś gówno jest.
3. *Zayn kiedy usłyszy jakąś fajną piosenkę na imprezie*
4. Ty: Harry.
Harry: Tak kotku?
Ty: Noooo właśnie.... zgubiłam twojego kota.
Harry:
5. Harry: Zjadłem twoje marchewki.
Lou:
6. Liam: Zostaw moje jedzenie.
Niall: Au!
Niall: A będziesz coś chciał!
7. Reporter: Wiesz,żz (T.I) to ogląda?
Lou: Awwww hehe hej.



8. Ktoś: Awww jestem twoją wielką fanką! Pidpiszesz mi się pod pachą? xd
Niall:


9. *Louis widzi jak ktoś "napadł" na Liama i myśli,że to złodziej*
Louis: AAAAAAA!
Niall: AU!!!


10.  *Harry kiedy myśli o tobie, kiedy nie ma ciebie w domu*


1 komentarz: