sobota, 25 października 2014

WITAJCIE LUDZIE!!! PEWNIE MYŚLELŚCIE,ŻE JUŻ NIC NIGDY NIEDODAM A TU SUPRAJS..POWRÓCIŁAM! HAHA

A WIĘC NIE PISZĘ TEGO POSTA Z KOLEJNYMI IMAGINAMI (SMUTEG) TYLKO Z PYTANIEM NO I Z PAROMA INFORMACJAMI. KOLEJNY ROK SZKOLNY WOHO SUPER NIE NO FAJNIE....NO I MAM MAŁO CZASU...A JAK JUŻ MAM TEN CZAS TO NIE CHCĘ MI SIĘ NIC DODAWAĆ.
TO BYŁO PIERWSZE INFO. DRUGIE JEST TAKIE,ŻE NIE MAM ZA BRDZO GIFÓW (A JESTEM TAKIM LENIEM ŻE O JEZU) I NIE CHCĘ MI SIĘ ICH SZUKAĆ I W OGÓLE JAKOŚ WENE STRACIŁAM.
NO I NIE WIEM JUŻ CO ROBIĆ...
ZDAJĘ SOBIE SPRAWĘ,ŻE PEWNIE JAKAŚ JEDNA OSOBA TO ZOBACZY, BO PEWNIE POŁOWA MOICH CZYTELNIKÓW ZAPOMNIAŁA O TYM BLOGU I TE PE ALE PYTANIE JEST NASTĘPUJĄCE:
ZOSTAWIĆ TEGO BLOGA W SPOKOJU I JUŻ NIGDY NIC NIE DODAWAĆ,A WSPOMNIENIA ZSTANĄ?
CZY MOŻE CHCIELIBYŚCE ZOBACZYĆ CO BYM NOWEGO WMYŚLIŁA? JEŻELI KOCHANIUTKA OSOBO TO WIDZISZ TO PROSZĘ ODPOWIEDZ MI NA TO PYTANIE.
KOMPLETNIE NIE WIEM CO MAM ROBIĆ. MOŻE WRÓCĄ MI CHĘCI JAKBYM ZNÓW PROWADZIŁA TEGO BLOGA. NO CÓŻ....TO TYLE MIŚKI.
I STRASZNIE PRZEPRASZAM,ŻE WAS ZAWIODŁAM ORAZ CHCIAŁAM PODZIĘKOWAĆ JESZCZE RAZ ZA WASZE OPINIE, WEJŚCIA, JESTEŚCIE CUDOWNI. KOCHAM WAS.  DOBRANOC XX

7 komentarzy:

  1. Nie no! nie odchodź! jestem uzalezniona od tego bloga :D możesz dodawać jakieś krótkie imaginy, dosłownie co tylko ci wpadnie :D Lubię takie crayzy imaginy :D
    Stała czytelniczka :D xoxo :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z moją poprzednią po prostu zakochałam się w twoich imaginach

    OdpowiedzUsuń
  3. Popieram dziewczyny! Nie rezygnuj! Dopiero jakiś czas temu wpadłam na twój blog, a już się zakochałam. Twoje imaginy są zajebiste!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak nie masz gifów to wpadnij do mnie i coś ukradnij XD Nie zamykaj bloga, byłaś dla mnie inspiracją i dzięki tobie też założyłam bloga.

    http://imaginyzgifami1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodawaj!! uwielbiam twoje poczucie humoru i chętnie bede czytać co tu wymyślisz!! <3 Trzymam kciuki! xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodawaj!! uwielbiam twoje poczucie humoru i chętnie bede czytać co tu wymyślisz!! <3 Trzymam kciuki! xx

    OdpowiedzUsuń